De Gigstarter Agenda bestaat uit twee delen: de persoonlijke agenda op jouw artiestenprofiel en de agenda van alle aankomende optredens op de homepage van Gigstarter.
Je kan een event aan je agenda toevoegen door in je persoonlijke dashboard naar het kopje “Agenda” te gaan.
Klik vervolgens op de knop “Maak een nieuw event aan”, en vul de gegevens van jouw event in. Al jouw events komen standaard op de agenda op jouw profiel.
Wil je dat jouw optredens ook op de homepage van Gigstarter verschijnen? Lees hoe jouw events op de Gigstarter homepage verschijnen.
Events worden weergegeven op de homepage om de optredens extra te promoten. Elke maand wordt de homepage duizenden keren bekeken door muziekliefhebbers, en daarom worden uitgelichte events meer bezocht.
Om jouw events uit te lichten moet je als PRO artiest een event aanmaken. Klik hier om PRO artiest te worden. Als PRO artiest kan je bij het aanmaken van je event “Openbaar event opnemen in Gigstarter agenda?” aanvinken. Er zullen extra een paar extra velden verschijnen die je moet invullen.
Als het event is aangemaakt zal deze verschijnen in de Gigstarter agenda.
Je kan zeker meer bezoekers krijgen voor je (openbare) events. Promotie is daarvoor natuurlijk essentieel. Er zijn talloze manieren om je event te promoten, en de Gigstarter agenda is daar één van.
Maak daarom ook zeker een event aan in de Gigstarter agenda als je een optreden geeft. De agenda op de homepage van Gigstarter wordt elke maand door duizenden mensen bekeken. Zo weten niet alleen muziekliefhebbers je te vinden, maar ook de mensen die een event organiseren en jou eerst willen aanschouwen voordat ze je boeken.